YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

Sunday 5 April 2015

Wakil Rakyat Kerajaan Lawat Bilik Media


Kesibukan perbahasan pada Sidang Dewan Undangan Negeri tidak menghalang wakil rakyat kerajaan untuk meluangkan masa melawat petugas media di bilik media pada Jumaat.
Lawatan diketuai oleh Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan BN (BNBC) Negeri, Datuk Khusairi Abu Talib (BN-Slim) turut disertai dengan pemberian pizza sebagai juadah minum petang untuk setiap petugas media.
Hadir sama, wakil rakyat BN seperti Maslin Sham Razman (Bukit Chandan), Mohd Azhar Jamaluddin (Changkat Jong), Salbiah Mohamed (Temengor), Siti Salmah Mat Jusak (Lubok Merbau), Aznel Ibrahim (Pengkalan Hulu), Datuk Sham Mat Sahat (Alor Pongsu), Abdullah Fauzi Ahmad Razali (Kampung Gajah), Mohamad Kamil Shafie (Manong) dan Datuk Mohd Tarmizi Idris (Kenering).
Wakil-wakil rakyat juga meluangkan masa beramah mesra dan bertanyakan mengenai penyediaan makanan dan keselesaan bilik media sepanjang persidangan berlangsung.
Setelah memerah otak dalam menyediakan bahan berita selama tiga hari berturut-berturut, petugas terasa amat dihargai dengan lawatan itu dengan harapan ia akan berterusan di masa akan datang.

No comments:

Post a Comment