YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

Sunday 12 April 2015

UMNO Perak Beri Sokongan Penuh Buat Datuk Seri Najib




IPOH: Badan Perhubungan UMNO Perak sebulat suara bagi memberikan sokongan padu serta akan terus bersama-sama Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abd Razak dalam perjuangannya selaku Perdana Menteri dan Presiden UMNO Malaysia.
Pendirian itu di sampaikan oleh Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir  melalui kenyataan media yang dikeluarkan pihaknya sebentar tadi.
UMNO Perak tegasnya berpendirian, bahawa pendekatan Perdana Menteri dalam menerajui Negara tidak wajar dipertikai dan dikaburi dengan persepsi yang membawa kepada tuduhan serta fitnah terlampau.
“Kepimpinan Datuk Seri Najib membawa perjuangan UMNO yang digagaskan pemimpin terdahulu, dan menjadi tanggungjawab seluruh ahli parti untuk sama-sama membantu beliau menjayakan agenda parti,” kata beliau.
Tambah Zambry, kesediaan Perdana Menteri untuk menjawab segala kritika, tuduhan dan dakwaan memperlihatkan sikap keterbukaan dan tanggungjawab Perdana Menteri sebagai pemimpin Negara dan parti.
“UMNO Perak menyeru agar memberikan ruang kepada pucuk pimpinan Negara dan parti sekarang untuk melaksanakan agenda transformasi yang sedang berjalan.
“Sebagai tanda sokongan kepada Presiden Parti selaku Perdana Menteri, UMNO Perak bertekad untuk memastikan Barisan Nasional terus menerajui pentadbiran negeri dan menyumbang kepada keutuhan parti di peringkat Nasional menjelang Pilihanraya Umum ke-14,” tegasnya.

No comments:

Post a Comment