YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

Saturday 21 December 2013

YB SHAM MERASMIKAN TOURNEMENT BOLING ANJURAN PUSPANITA



Yb Sham merasmikan Tournement boling anjuran puspanita baru-baru ini,Ini menunjukkan aktiviti-aktiviti ini harus di banyakkan supaya Yb dengan persatuan atau rakyat akan lebih dekat bersama supaya mengiratkan silaturrahim di antara pemimpin dengan rakyat.

Hal ini menujukkan yb sham seorang pemimpin berjiwa rakyat serta menyokong apa-apa aktiviti yang dilakukan oleh persatuan serta Program bersama rakyat.Sudah lama program-program macam  ini di lakukan cuma setengah pihak asyik memburukkan beliau,tapi beliau tetap sabar dan tidak peduli apa kata orang.

Kalau yb sham bukan pemimpin berjiwa rakyat manakan boleh memenangi di dun alor pongsu selama tiga penggal.Oleh itu,apa program yang di lakukan oleh yb adalah semua untuk rakyat dan beliau boleh memimpin serta menjaga kebajikan rakyat di kawasan alor pongsu mahupun bagan serai.

Apa-apapun Yb sham memang pemimpin berjiwa rakyat la,teruskan usaha anda yb,kami di belakang tetap menyokong apa-apa perjuangan yb bagi memastikan rakyat di kawasan alor pongsu terbela dan terjamin................

No comments:

Post a Comment