YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

YB Sham Adun Yang Berjiwa Rakyat

Sunday 8 December 2013

Makan Malam Bersama Puteri,Wanita dan Pemuda Serta ahli umno Bagan Serai Setelah Tamat Mesyuarat Umno di PWTC Siang Tadi







yb sham makan malam bersama puteri,wanita,pemuda serta ahli umno bahagian bagan serai selepas tamat mesyuarat umno di pwtc siang tadi,Beliau berasa bangga dengan komitmen yang di tunjukkan oleh mereka tanpa mereka saya tak akan dapat menempuh seorang diri untuk membantu rakyat di kawasan saya.....

Dengan adanya bantuan mereka saya akan terus mempertingkatkan lagi kerja saya untuk membantu rakyat di kawasan saya dan akan membawa kemenangan Barisan nasional juga umno di kawasan dun alor pongsu serta parlimen bagan serai untuk pilihan raya akan datang.................

hidup yb sham...................

No comments:

Post a Comment